akuten och Vc

Tycker att mitt liv just nu  handlar om akuten, vårdcentralen, spasmofen, diklofenak, feber och a-fil. !! Det blev en tur till csk igår, smärtan blev outhärdligt och feber på det oxså. =( Det blev antibiotika byte och en spruta spasmofen, så gissa om jag är torr i munnen idag. Fick vankomycin istället, det är ju inget nådigt antibiotika, blir väll förkyld nu istället.. o va allt är negativt och tråkigt idag. Har även hunnit med ett besök på vårdcentralen som slutade i nya recept och sjukskrivning fram till 18 april. hej o håå, vore ju synd om man kunde bli bra någongång, eller jag skulle faktiskt nöja med skaplig nu. Mamma ska in till karlstad imorrn i ett annat ärende, om jag är feberfri följer jag nog med och lämnar intyget på jobbet. 
Hittade en roligt bild på min facebook sida som muntrade upp mej lite. Bilden är tagen hos frisören på bröllopsdagen, hon hade precis tagit ut hårrullarna och skulle börja sätta upp det. Fina lockar va.. hihi

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: sara

Hahah!! men ja trodde hon va klar me håret ja ;)

2010-04-07 @ 18:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0