Bra dag !!


Vaknade upp imorse och var feberfri... YEAH... 37.4.. HURRA.. !! o ännu bättre inget ont.. En tur till karlstad stod på schemat idag, mamma o syskona skulle handla och jag skulle lämna in läkarintyg.. Va kul och se arbetskamraterna igen men kände samtidigt när jag var där att jag är inte iform till att jobba. Men snart så!!
Fick tag i ganska mycket idag igen, var inte meningen att jag skulle handla nått egentligen, bara en ny skjorta på gina tricot.m. men det slutade med 2 skjortor, 1 par jeansleggings, 1 ny rosa randig tröja o tunika i denim..  ! Har inte hunnit eller orkat om sanningen ska fram och ta kort på dom, får göra det imorrn o lägga upp.. Har gått ner 2 klädstorlekar och 7 kg sen detta med magen började igen i februari.  Det är jag både glad och ledsen över. Jag behöver och vill gå ner i vikt så då är ju 7 kg ganske mycket men ledsen över att ha tappat 7 kg för att jag vart sjuk. Det är inte bra för kroppen och tappa vikt "ofrivilligt ". Är livrädd nu för att det bara ska säga pang och så har jag gått upp 14 kilo igen.  T.ex. när jag haft magsjuka och gått ner 2 kg av den så brukar jag ha dubblat vikten veckan efter.. Men det är bara o vänta o se, är precis inte glad i mat nu heller, blir väldigt illmående av vankomycinet. Men idag har jag åt jag både en yoghurt och en smörgås till frukost sen gjorde jag nått fruktansvärt dumt.. När vi skulle äta lunch på Bergvik så åt vi på mamas, jag tog kebabtallrik som alla andra, väldigt dumt för nån som inte ätit mat på 5 dagar... så nu har jag ont och väntar på att spasmofenet ska verka.. va onödig, dumt.. när jag vet vad som komma skall... suck...
Ska fortsätta o kolla på Greys nu..

puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0