Jag är kär

i denna fina burken och duk från miljögården som jag har köpt idag... Tycker dom är så fina att jag knappt kan sluta titta på dom. Burken ska stå i köket och duken ska ligga på det nya bordet som jag har köpt idag..





För att göra en lång historia kort så har jag vart med mamma till Åmål och då jysk o profab. Har ju varit på jakt efter nya utemöbler till det nya " uterummet ". Vill ha trämöbler och en soffa, slösurfade igår och hitta detta setet på jysk. Sagt och gjort, åkte dit och provsatt och nu ligger det här i kartonger i vardagrummet. Är ju så himla dåligt väder ute idag så det går inte att ställa ut det, så det får ligga i vardagsrummet så länge. Tror det kommer bli väldigt mysigt på baksidan här i skokartongen =)..
Hittade även en stor urna och nya köksgardiner på profab.. Mycket produktiv dag faktiskt och billigt.. !! Köpte burken, duken, urnan och gardinerna för under 200 kronor. Utemöblerna kostade så klart mer.. ;)
Kände mej lite loj när jag vaknade imorse och inte alls på humör men man kan ju inte vara ledsen längre när jag kollar på burken.. åå tycker så mycket om den..
Förresten i urnan ska det planteras kryddor.. !!


Så här ser setet ut i reklambladet


Här är verkligheten,förpackat i kartonger och dynorna så klart.. !!
Här är kryddurnan..


Ja imorrn är det då äntligen dags, är nervös till tusen.. usch o fyy..
Håll tummarna nu för mej imorrn nu..

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Karro

Älskade vännen, ska tänka på dej imorrn.. lycka till !!.. håller tummarna för dej.. hör av dej imorrn.. stor kram

2010-04-28 @ 20:51:22
Postat av: Jerker

nice..

2010-04-28 @ 21:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0