Långfredag !!!


Titta vilken mysig Långfredag jag har haft mitt i allt elände. Här ä jag och mina fina guddöttrar Felicia och Linn. =)
Men dagen började med att jag var faktiskt riktigt huslig, stekte köttbullar, o gjorde en cheesecake och griljerade en påskskinka. Många vuxenpoäng te mej o Precious eller hur !!!
Kvällen har vi spenderat ute i v-bro tillsammans med ocka o jimmy o linn o felicia så klart..
Vi lagade Ylvas recept på fläskfile i ost, supergöttigt och avslutade med cheesecake o kaffe. !! Kunde inte bli bättre. för säkerhetskull tog jag 5 papaverin. Det är ju mycket grädde i bägge rätterna o bacon..


Det är helt otroligt vad stor Felicia börjar bli och Linn.. Tycker inte det var längesen hon föddes o nu skrattar hon


Imorrn blir det middag hos mommy dearest.. mumma...

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0