Torrt skinn..

Är det inte underligt att saker och ting har en tendens att komma allt på en gång och särskilt då det verkeligen inte passa eller man känner sig  på topp. Saker måste ordnas NU och inte imorrn eller veckan efter. Idag har vart en sån dag, började dagen med ett besök på labb,  10 rör tog dom och dom värsta att jag skulle vara fastande från kl 22 igår, HJÄLP va törstig jag var. Sen hem, äta och sova. Till banken i eftermiddan och lägga om lånen. Drömmen om den nya helkaklade badrummet med golvvärme försvann, tråkigt värre.. men viktigare saker måste prioriteras som t.ex en andra bil. Det är inte roligt  och baraha en bil bara och både måste ha den i jobbet. Nej, så bil få gå före badrummet.. Hur än fint det är med kakel, golvvärme och blått mosaik i duschhörnan.. =(


Fru Doktorn ringde på förmiddagen, fortsatt fula prover och ny en sjukskrivning blev det, april ut. Känns jobbigt...på alla sätt och vis... Vill vara frisk och känna mej bra... men orkar inte älta detta igen o igen... har gjort det nog tycker jag.
Var ute på kvällskvisten och gick med mamma och hundarna. Var väldigt gött ute och få frisk luft är helt klart underskattat.. Imorrn blir det en tur till karlstad, mamma ska handla te lillebror som fyller år till helgen och jag ska lämna in läkarintyg.. Jag ska fortsätta mysa med mitt röda härliga bebis Herr Alfie..

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Elin

Trist Anna, hoppas du är tillbaka på "riktigt" snart! Kraaaaam

2010-04-23 @ 07:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0