Lillördag

är det ju idag och än så länge har dagen varit bra. Har inga restsymtom från idag förrutom att jag blir lite svim när ja ställer mej upp.. men ja vilade och drack bra igår så det gjorde säkert skillnad hoppas jag.. 
Ska gå på på nätter nu i fjorton dagar och tyckte därför att vi var värda lite vardagslyx.. Så därför har vi precis ätit potatisgratäng, helstekt vitlöksspäckad fläskytterfilé, beasås, spenat och citronsallad med fetaost.. Jättesmarrigt.. !! Belönade mej själv oxså med att köpa en  ny miniros igår som får bo i köket tillsammans med burken i samma stil.. =)





Men det ä ju onsdag idag och det betyder besök till " det stora varuhuset " även kallat erikshjälpen.. hörde från en tjej som jobbade där att det var 150 personer som stod utanför och väntad innan det skulle öppna..men jag hittade allt en hel del trots folkmassa.. köpte några skålar, mini kupor och två gardinlängder som ska ska sys om. Skålarna tänkte jag ha i dukningen på lördag som går att gå i blått och grått tror ja.. 
På lördag är det ju annelundsfesten och då kommer det folk hit.. ska bli väldigt kul.. ska bjuda på mat och gå tipspromenad.. blir sköj dää!!


Här ä alla mina fynd idag.. !!




O gardinlängderna.. tyckte dä va väldigt gulligt med spetsen längst ner.. 

 

Ska halla mej nu inför jobbinga..
Fortsatt trevlig onsdag kväll önskar jag er alla..

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0