sjuk

Jag är sjuk, feber, hosta, förkyld och ont i ansiktet.. låter ju som bihålorna spökar..=(
Har tagit panodil och ipren nu så febern har gått ner nu iaf.
 Det är ju ingen som bli så sjuk som jag blir när jag är sjuk. Det tycker jag iaf själv, åå va dålig jag blir, bena värker och jag blir öm i skinnet.. Jag tycker så synd om mej själv..o då blir jag ännu dåligare.. Jag måste oxså ringa till mamma och säga att jag är dålig..åå sjuk och dålig jag e.. konstigt.. ja ä 26 år, gift och har ett eget hus men måste ändå ringa te mamma när jag e sjuk.  jag ä inte riktigt jag vet =) kanske kan skylla på feberyra...
Hoppas att jag är piggare imörra eftersom jag har helgjobbing framför mej.




En  (f.d) arbetskamrat till mej har en blogg som jag brukar läsa, hon har flyttat till blogspot nu och detta funderar jag oxså på, tycker det verkar enklare och greja med design av bloggen.. ska fundera på saken.
Nej, nu väntar sängen igen..

Puss o hej



Kommentarer
Postat av: Elin

Krya på dig vännen! Hoppas du är piggare imorrn o att du orkar jobba. Annars får jag väl komma in :)! Kram

2010-08-19 @ 23:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0