Veckoplan !!

Är idag ledig efter 3 dagars jobb, imorrn börjar nästa tre dagars pass och på fredag eftermiddag börjar min tre ledighet.. Så jag kan int"e klaga. Har idag passat på att göra " rediga " saker som är väldigt tråkiga att göra men man blir nöjd med sig själv när det är gjort.. tex.. slängt alla gamla tidningar och reklam på returstationen, pantat, städat badrummet, vikit tvätt och bytt sängkläder.. ska belöna mej själv efter dagens slit med marabou och inredningenstidningen " hem ljuva hem ".. Denna veckan har jag bestämt att jag riktigt ska skämma bort mej själv det tycker jag att jag är värd.. för ett normal hb till och jag är som gott som friskförklarad och denna veckan passar perfekt eftersom den slutar med ett bröllop på lördag. Det är precious pappa som gifter sej.. Så ikväll börjar jag veckan med som sagt marabou, ska peela mej och packa in håret, imorrn bjuder Precious mej på lunch innan jag åker och jobbar¨och vi ska hämta kataloger på resebyrån. På torsdag ska jag iväg till boys and girls o noppa o färga ögonbrynen.
Fredag blir det mys och ev boka resan i november och på lördag ska jag iväg och klippa mej innan bröllopet.. !!  söndag frukostmys med Becca o Andreas.. o såklart pizza är ett måste dagen efter..
O måndag auktion med Ylva o karin.. !!

Har förrresten köpt en rosa kofta som jag ska ha på lördag, ska ha på mej dopklänningen..


Bröllopspresent är inköpt redan och har tänkt mej på att försöka scrappa ett gratulationskort.. jag har aldrig riktigt fastnat för scrapping, tycker det är lite pilligt och jag är väldigt dålig på att skära och klippa rakt.. Men jag har börjat ifall. Det är inte klart på länga vägar. Tips mottages gärna. !!

Här ä framsidan



o insidan 

 

Önskar alla mina läsare en lyxig och glamourös vecka, det ska jag försöka ha..
Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0