Gjort..


Så, då har jag jobbat klart mina två första arbetspass.. o det gick bra, har inte haft ont eller någon känning.. är dock väldigt väldigt trött.. kände att luften gick ur mej redan vid lunch. Är inte alls van vid att jobba.. Men nu är det upp te mej att kämpa mej ur och förbi ångesten kring att jobba..
Var väldigt trevligt och träffa alla arbetskamrater igen, vissa mer än andra givetvis..
men det största chocken blev ändå när jag skulle byta om te pyjamasen och insåg att ja höll på att drunkna i kläderna.. så det blev att byta till två storlekar mindre.. kändes väldigt bra.. !!
Nu ska jag gå och få ta ut mina aggressioner på crosstrainern och sen blir mys i soffan med mina älsklingar..
o särskilt denna donnan som bara växer och växer..
Våran älskade Signe Palema




Imorrn förhoppningsvis blir det att gå tidigare från jobbet och inhandla dom sista julklappar..
Hoppas hoppas !!!
o dagens avslutas med ett besök hos våran underbara bankkvinna Paola, det ska pratas billån..
=)


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0