Mumma




Har haft två super avslappnade dagar med massa mys, tända ljud och mat.. o snart är 2010 år julhelg över och det är bra och dåligt tycker ja.. Precious tycker nog inte det är bra för han är ledig hela veckan.. den lyllosen... ja ska jobba 4 dagar i rad nästa veckan med start med en kvällstur imorgon o 3 a-turer på rad.. tycker alltid att jag lägger såå bra schema o sen när det är klart tänker jag alltid.. hur kunde du din dömme fan.. haha

Tror bestämt att jag börjar bli förkyld, det är täppt i näsan, ömt i halsen och bena.. känner mej allmänt hängig.. .antar att det är som det brukar vara att det är baciller från mina kära gudbarn.. brukar vara så när jag blir förkyld.. =)
Har försökt att kurera mej genom att vråläta choklad ur diverse askar vilket resulterat i en ond mage o allmänt illamående... nej... ä såå trött på julgodis nu..
Nått som jag absolut inte har tröttnat på och är väldigt bra för en öm hals är glass.. ja har fått dilles på sias tiramusi glass .. å vad go den är.. Har ni inte smakat har ni missat nått...
Åk o köp.... !!!





KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0