Torka




Här i skokartongen har bloggtorka rått i några dagar nu fast jag har grejat med massor.. med betoning på MASSOR !
och det är ju ett gott tecken för det betyder ju att ja mår bra nu.. o japp det gör ja allt.. 14 december blir första passet tillbaka på jobbet, ska få pröva att jobba 100 % så får vi se vad dä går..

I onsdags så fick jag en slääng med redighet och torkade apelsinskivor i ugnen, 50 grader och 3 timmar sen blev det perfekt och dessa små skivor ligger i alla 3 juliga arrangemang som har blitt gjorda under veckan.. tillsammans med mossa, kanelsstänger och hyacinter..vita så klart !! 
Bildbevis kommer under helgen.. =)



Förrutom jularrangemangen har jag roat mej att sy nya kuddfodral till soffan av tyg som jag köpte på ikea.. hittade några röda billiga fodral på jysk och en stor ullig beige filt.. mys... o så matchade jag dom med kuddar i detta tyget.. är väldigt nöjd !  Så nu är det jul överallt i skokartongen, t.o.m i soffan !!






Jo, nu har det gått några dagar sen vi var på ullared och alla intryck och allt inhandlat har lagts sej lite..
O min åsikt om ullared är att jag faktiskt blev lite besviken, tyckte inte ls att dom hade så mycket fint och billigt.. Kan ju förstå att det är barnfamiljs dröm och åka dit och handla men för mej.. nja..
Det va kul och vara där en gång iaf men inte skulle jag gräma mej över om ja aldrig mera åkte dit.
Joo kanske lite över present outleten och panduro outleten kanske.. =)  Där fyndade jag min favvogrejer på resan !!

Resten av kväll kommer att spenderas i soffan med tända ljus överallt för att få upp värmen.. idol.  ( heja jay ), cola light och ugnsbakade chips.. inte fel..

Wilma o Signe har redan inlett helgen med mys <3



Imorrn blir ev tripp te Bergvik för att köpa dom sista julklapparna

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0