Guldkorn

Nu såhär i semestertider är ju det mesta glatt,  lättsamt och roligt, finns inga större bekymmer och inga egentliga måsten. All värme, sol och bad gör mej väldigt glad och förrutom min familj o mina bebisar har jag hittat tre favoriter som just nu för mej att må ännu bättre och bli ännu gladare.

Nr 1: Den blå skålen i sovrummet som nu är fylld till bredden med snäckor och stenar plockade från stranden på Rossö.



Nr 2
Dom vita rosorna på matsalsbordet.. Väldigt shabby tycker ja =)



Nr 3
Mitt senaste loppisfynd som inhandlades för ynka 20 kronor på Nysäters Hem och Antik idag.. Helt ny t.o.m plasten är kvar.  Denna ska få sin plats i en hög vita kruka på hyllan i köket.



Vad gör er xtra glada?
Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Karro

Vilket kap du gjorde idag =) Finns väll inget bättre än vara xtra glad. Din blogg gör mej glad !!

kram

2010-07-16 @ 23:12:09
Postat av: Vicki

Just nu gör min nya vita soffa mig VÄÄÄÄÄÄLDIGT lycklig =)

2010-07-17 @ 16:41:55
Postat av: Anna

Va avis jag blir vicki.. vill oxså ha en vit soffa...

2010-07-17 @ 17:36:03
Postat av: Vicki

Föressten! Kan tipsa om en tidning, Jean´d arc living. GIllar du Lantliv kommer detta bli din största kärlek!!! ;)FInns på nostalgia

2010-07-17 @ 20:53:56
Postat av: Kjell Östergren

Kul att dugör lite reklam för vår butik

Hälsningar



Nysäters Hem & Antik

2010-07-18 @ 20:42:53
Postat av: Anna

Hej Kjell !!

Ja ni hade så mycket fint, o snart kommer jag tillbaka, fick ett gott öga till en kruka som ni har.. mvh Anna

2010-07-18 @ 22:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0