Prickigt!!

Jag har gjort nått idag som jag inte har gjort på mer än 10 år, jag har köpt mej en bikini !!!!... Här är den .. fast överdelen är ingen halterneck utan som en vanlig bh..





o hjälp ä min egna första tanke... visst jag har gått ner 7 kg sen jag blev jag sjuk och är absolut ingen liten sak.. så bikini trodde jag aldrig att jag skulle köpa mej en.. brukar bada i badlinne och boxertrosor aktig underdel.. policyn har alltid varit ju mer påklätt desto bättre.. men när jag såg den prickiga underbara sak i min storlek.. det var den enda som var kvar, då tog jag det som ett tecken.. trosorna är högre, kommer upp på halva magen ungefär så det är bra, håller in lite grann.. så imorrn ska jag göra min premiär.. Då ska vi förhoppningsvis åka upp till stugan och sola och bada.. grilla o mysa.. ska bli riktigt härligt..
Så planen för morgondagen blir  att hålla in magen och hålla min fantastiska tidning lantliv högt uppe samtidigt som jag säkert har hela munnen full i kanelbulle och  sippar kaffe.. oj oj hur ska detta gå te Önska mej lycka te imorrn.. !!! =)

Trevlig Helg till er alla
Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0