Härliga helg !!

Det har det verkligen varit fast jag jobbade fre och lördag. Jobbpassen bara flög iväg och kom iväg tidigt på lördag oxså, gör mycket.. !
Kvällen spenderades i v-bro med Fam sköld/Petterson och grillning. Gött med flintastek, potatisgratäng, sallad med fetaost och citrondressing.. o inte att glömma vitlöksbröd... kunde knappast bli bättre.. men men trodde jag var säker på att jag kunde äta detta, har gjort det förrut och fick då inte ont.. men ca en timme efter maten började det mola och mala, blev blek och började må illa.. suck måste ha varit potatisalladen, då kan vi stryka den sorten...Vi skulle ha ätit glass och kaffe oxså men vi fick ju åka hem =( tråkigt..
Men det gick tack vare medicin och sömn. Idag mår jag bra igen !
Idag har vi bara grejat ute i det härliga vädret, klippt gräs och trimmat, rensat och grejat.. blir så fint.. sytt kuddar och överdrag till uterummet som nu börjar ta form.. bilder kommer snart... solat, fikat och myst.. så härligt..
Imorrn blir det jobbing halva dagen förhoppningsvis och sista blod tappning.. Sen ska jag vara botad, healed och frisk..
Ska fortsätta sola nu
Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0