Stora saker

Nu är det stora saker på gång i skokartongen.. om allt går som det är tänkt kommer det imorgon kväll stå ett matsalsmöbel här hos oss... som är vitt och mycket shabby chic.. jag gillert.. Tack vare min moster Ingalill.. o stefan förstås.. Så kvällen och dagen har gått och åt och tänka hur det ska det möbleras och hur kommer att det att se ut.. såna saker som gör mej helt stöllig och jag kan inte tänka på nått annat.. jag får dille och det ska göras på en gång helst igår.. så nu under kvällen har vi plockat ur bokhyllan och flyttat på den och akvariet.. stackars precious och vara gift med en sådan stölla... !!
Men bra blir det... Har spenderat eftermiddagen tillsammans med ocka och matiias på ikea.. mycket trevligt.. dom är ju mer som mina syskon än kusiner.. Inhandlade bl.a tyg till matsalstolarna, ska klä om dom samt en ljuskrona som ska hänga över bordet..
SIRLIG Ljuskrona för 10 ljus  Diameter: 64 cm
Ska lägga mej, har supermycket som ska grejas med imorrn, det ska städas, jag ska sy, göra matlådor för nattvecka och försöka klämma in lite sömn under dagen oxså-..

Så gonatt.. puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0