Äntligen måndag morgon!!

Äntligen är det måndag morgon, nu är nattveckan slut och ingen är så glad över detta som jag förrutom Ylva då kanske oxså.
Tråkigt att saker och ting blev som de vill , ska inte gå in på några detaljer men jag går och lägger mej som en väldigt frusterad och utmattad människa, är helt tömd, har gett mitt allt. Tråkigt att allt ska handla om prestige och byråkrati och att inte fokus ligger på det som är viktigaste, helheten, nej detaljer ska bestämma allt. Luddigt? eller hur, det är ju det som är hela problemet. Ibland behövs lite jävlaranamma, beslut och ryggrad.
Ludd har man endast i torktumlarn, inte nån annan stans, då är det nått som himla fel. !!!!

Nu ska jag gå och lägga mej och vakna upp och njuta av att vara ledig idag och på tisdag, ska bli oerhört gött och sitta och mysa med Precious i soffan ikväll och veta om att inte behöver åka någonsans ikväll. Även fast jag  har sett honom nästan varje dag i 11 år så kan jag fortfarande längta efter han och det gör jag nu..
Ska se på Hollywoodfruar ikväll och på tisdag ska jag klippa mej, bara roligare saker och  se fram emot.

Lämnar er med en bild på min Precious

Gonatt på alla ni.
Puss och hej



Kommentarer
Postat av: ocka

tycker du kan lägga ut hela kortet så din älskade kusin kan vara med också...;-)

2010-03-22 @ 09:39:49
Postat av: Tess

Byråkrati är ett helsike ibland och det är tur att det finns människor med sympati och empati! Vila ut ordentligt och gosa och ta hand om din man! Lät som det blir en bra vecka =)

2010-03-22 @ 09:54:34
URL: http://www.mellanskitochrosor.se
Postat av: Anonym

Trevligt Anna!! Förstår att ni haft tuffa nätter....själv har jag tuffa ärenden nu i hemsjukvården med avancerad sjukvård. Hej å hå!!! Saknar er!!!! STOOOOR KRAM!!!!! Syster Eva :-)

2010-03-22 @ 17:19:58
Postat av: Ylva

Va, fint bildkollaget blev!Ja nu gäller det att vila ut och hämta nya krafter.Man lär ju så länge man lever säjs det ?!!

Ha det så gôtt på din lediga dag.Det ska JAG ha.

Kram !

2010-03-23 @ 08:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0