Bråttom

Oj oj vad förmiddagarna går fort, hinner bara ett snabbt inlägg här..
Gårdagen var bra, en vanlig bra på jobbet.. när klockan blev strax efter nio började min dumma gallgång bråka och inga spasmofen med mej.. HURRA !!! Aldrig har varit så långt hem.. hem kom jag och tog spasmofen, sov nästan hela natten och mår bättre idag, förrutom att jag är väldigt torr i munnen, biverkan av spasmofen...

Ytterligare kvällsjobbing idag, därför jag har så bråttom... Kvällen idag blir en transportsträcka mot fredag då jag och ylva förhoppningsvis ska ta flexledigt ve 12 och gå ut på stan och handla o ha mys..
Affärer som vi måste gå till är panduro, ( grejer till äggen ska handlas där,) bodyshop behöver ha en ny god bodylotion, gina tricot, en av mina favoritkedjor som har bra och prisvärda kläder även till oss som har inte xxs i storlek... Ikea så klart, ska leta efter mattan som förhoppningsvis ska inhandlas när vi ska dit på lördag med Fam Sköld/Pettersson...





Nej, hinner inte skriva mer nu. Trevlig Torsdag te er alla.. Snart är de hälja, me like =)
Hoppas på massa god fika imorgon..

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: ocka

ja de ska bli trevligt...den resan e välplanerad iaf ;-)

2010-03-26 @ 11:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0