Flexfredag !!!

 

Har haft en helt fantastisk härlig fredag dag. Jobbade fram till klockan tolv, sen tog ylva  och jag flex och åkte ut på stan. Hade lååång lista på alla affärer vi skulle till och vad som skulle inhandlas. Handlade lite mer än vad jag hade tänkt men men det är ju löning idag och så hade jag mina travpengar =)
Köpte två tröjor o ett par leggings på gina tricot för 197 kronor, som hittat!!!!, grejer till påskäggen på panduro, två nya bh:ar på change, vilket superbra affär det är verkligen. Alla tjejer borde gå dit, kostade över 600 kronor för två stycken men det är värt, aldrig haft så bra bh:ar för förrut. Så change i mitt i city, gå dit, helt klart värt ett besök.. !!!
Köpte ny hårfön och avlång kruka på claes olsson, ska göra ett påsk arrangemang där och sitta i köksfönster.. O den bästa en ny vårjacka på HM. Trenchcoat likande, figursydd med bälte i midjan.. Mycket nöjd med denna.. Är väldigt trött i fötter och ben efter lååångt eftermiddag med shopping men kul var det.. !!!




O mer blir det imorgon när det blir en tur till ikea och bergvik.. Kanske får betala räkningarna innan så jag vet hur mycket vi kan lägga på ikea imorgon...

Precious och jag har precis unnat oss mat från tuppen supermummigt.. Perfekt början på hälja.. Tänker fylla hälja med massa mys, pyssel och bara ta det lugnt. Ska verkligen njuta av att vara hemma!!!
Ikväll tänker jag kolla på lets dance finalen och pyssla med mina ägg.. Förresten måste hitta en äggtråg eller kupol imorgon att lägga alla ägg i.. Men det är morgondagens problem.. nu tänker jag halla mej i soffan tillsammans med Herr Alfie och bara gosa..
Trevlig helg till er alla..

Puss o hej..

Kommentarer
Postat av: Vicki

Får nog bli ett besök på Change, för bra BH är ett helvete o hitta ju!

2010-03-29 @ 19:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0