o ännu mer shopping




Här ä min stilig man som har varit med mej o ocka på Bergvik idag och köpt sej en ny vårjacka o nya jeans. Jackan blev köpt efter många om och men men fin var den.. !! Vi blev bara tre idag som åkte idag av flera olika anledningar. Men det gjorde ingenting för jag tror att halva värmland var där, hjälp va folk överallt.. o värre blev det ju längre vi var där...Hade tänkt att äta på mamas men det va så himla mycket folk så det gick inte, fick äta på max, det var så där, inte det godaste jag ätit..



Fick tag i rosa leopardfärgade sjalen som har letat efter läänge och ny skjorta på Gina,ångrar att jag inte köpte den i någon mer färg för jag är mycket nöjd med den men det blir allt fler besök hos på Gina.

Dagen avslutades med ett besök på ikea. Passade även på att fika när vi ändå var där.. mumma med kaffe o morotskaka.. NU skulle den nya matta inhandlas, valde att köpa den vita iallfall..
Tänk att man alltid aldrig ska ha nått på ikea men ändå handlar man ALLTID nått.. konstigt...
Har ju ändrat accentfärg i vardagsrummet, hade ju svart och vitt förru, men nu är det svarta möbler, beige soffa, vita mattor o lampor o vissa prydnadsaker. Men kuddarna, gardinerna och filtarna i soffan är blå i olika nyanser. Har även blå ljuslyktor, blå duk och blått ljusarrangemang mitt på vardagsrummet. Roligt med något nytt och förnya..
 Nya kuddfodral som ja köpte idag, o titta ny mattan, fin va !!!

Har betalat räkningarna nu i eftermiddag så efter två dagar med shopping blir det vatten o bröd till middag i skokartongen. o nej så farligt är det inte.. Känns bra att kunna unna sig saker..
Nu ska ja fortsätta o kolla på filmen.. Imorrn får vi sova en timme mindre... suck o fyy.. o ja som har MASSOR att greja med imorrn.. jaja, det är imorrn dä.. nu fortsätter lördagsmyset..

puss o hej









Kommentarer
Postat av: Vicki

Va oxå på Gina idag o köpte skjortor, tog två på en gång ;))

2010-03-29 @ 19:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0