bra dag?

Vilken mardrömsstart jag fick på dagen idag, hade tydligen helt missupfattat doktorn och fick mej då en smärre chock när jag fick läkarintyget och där det stod att jag skulle vara sjukskriven 50 % och inte på heltid som jag först trodde.. vad dokorn menade var ju att jag inte skulle anstränga mej efter jobbet och tappningarna..suck.. så rörde sej det ihop riktigt på jobbet.. men  det slutade  bra, med iallafall att jag får ta flex på imorrn då vi ska te arvika och sen jobba under helgen. Det blir bra hoppas, känner mej ju mycket bättre nu och bättre lär det bli har jag hört..konstigt att nått som lite hjälper så mycket..

Men blir verkligen trött på mej själv ibland, fattar inte jag ska hålla på så här. Att man aldrig lär sej saker. Få ågren för saker som jag inte har någon påverkan över, eller det kanske går bra oxså, o värsta tänkbara behöver inte alltid hända jämt. Börjar bli verkligen trött på Herr Ågren, var är solibrilan när man verkligen behöver henne? ;) åååå.. kontrollfreaket anna rooth behöver dö och begravas och aldrig komma tilbaka en som poltergeist heller...
Nu till nått roligare, blombänk blev klar idag, precious målade den bara en gång, väldigt shabby chic.. bilder kommer snart..

Försöker skingra tankarna på magnetkameran imorrn och surfade runt på lite bloggar och ittade en såån fin bild på ett köksfönster.. VILL HAA..
undra om precious kan bygga en sån?? särskilt det staket kring blommorna.. hmmm.. Får hitta ett tillfälle då han är på bra humör och fråga på det snällaste vis jag kan... hihi

Appropå Precious, han är ju inte en man med det stora gesterna eller orden men i eftermiddags så frågade han om vilken skiva jag skulle ha med mej imorrn till arvika. Vad pratar du om fräste jag fram, lagom sur :(
Det står det i pappren som du fått från arvika, har du läst dom? frågade jag..
-ja
-varför då frågade jag ännu surare.. ( var hungrig och då blir Anna sur )
-För jag kanske oxså är bekymrad och vill veta vad som händer med dej svarar han...
Men va goo!!! Söta Precious...  Ja du Precious, du tycker allt om mej.. o ja dej ;)

Puss  o hej


Kommentarer
Postat av: sofie

SÖTA NI!!!!! O VILKET FINT STAKET HOPPAS DU MÅR BRA VÄNNEN KÄMPIT ETT TAG NU KRAM

2010-06-04 @ 08:03:17
URL: http://soffansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0