Dopförberedelser

30 maj ska vi på dop, Ockas och Jimmys lilla Linn ska döpas i Gillberga kyrka. Jag och Precious ska bli gudföräldrar, kul. eller hur !! Kommer att få köpa skedar till död dagar.. ;) Men det uppstår detta lilla problem, vad ska man ha på sej? Precious har dä ju himla lätt, bara åka in till dressman och köpa en ny kostym.. en rosa slips har han redan.. Klick så var hans klädproblem över.. Tänk om man kunde var kille ändå, jag har då inte inte lika lätt..  Det är inte så noga tycker mamma, lätt för henne och säga som ska sitta i kyrkbänken, värre för oss som får stå där framme och alla ska titta på en... Dom gånger vi har vart i karlstad på sista tiden har jag tittat efter dopkläder vilket inte har vart lätt o hitta särskilt inte om är större som jag. 
 Har vissa krav, jag vill ha en klänning, helst en rosa eftersom Linn är tjej, den ska helst vara v-ringad och inte för tajt och empires skuren.  Alla dessa elementen gör nämligen att man ser smalare ut och det behöver jag VERKLIGEN !!!  o så klart helst lång arm. Men nu kanske jag har hittat nått, har beställt en rosa blommig klänning som är empire skärd, lagom längd och inte för tajt hoppas jag ;) men den har inte lång arm som jag har även beställt en rosa cardigan.. Tänkte matcha detta med svarta spets leggings från gina.. Kläderna kommer på onsdag, hoppas att dom passar nu annars får det bli en tur till karlstad till helgen och verkligen..

Så vad tycks?


Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Karro

Va fina Anna och du passar verkligen i rosa, tror att det kommer bli mycket snyggt.. kram

2010-05-10 @ 15:12:29
Postat av: Vicki

Jättesöt klänning!

2010-05-14 @ 18:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0