Gammal urvriden disktrasa

så känner jag mej som idag, som en lortig gammal skrynkliga disktrasa som bara är ivägen och är borde egentligen kastas bort. Usch, är inte alls på humör idag. Har jobbat två pass nu och saker och ting har börjat sjunka in nu. ÄNTLIGEN kanske en del tycker...Det var mycket värre och jobba än vad jag trodde.
Hade inte riktigt orken, eller orken är fel uttryck, energi kanske är bättre. Det är väldigt svårt att fokusera på nåt annat när det gör så ont att man inte kan stå still och det gör för ont att stå still.  Det är jobbigt och inte känna sig som vanligt fast ännu värre är att  hålla upp fasaden att det går bra. När det i själva verken går ganska dåligt.

Pratade ju med doktorn idag, ska få nya smärtstillande läkemedel, ska hämta dom i eftermiddag. Ska på gastroskopi på onsdag. usch gruvar mej för det. Men inte så mycket som en annan sak som doktorn berätta, att hjälper inte dessa medicinerna kommer dom att lägga in mej på avd 9 för intensivare utredning och behandling. Så nu är det bäst att tabletterna hjälper.. !! Så idag är jag nere och ledsen, känner att jag måste få vara det oxså, Allting kan inte vara bra JÄMT ! Ska lägga mej i soffan nu och gosa med min Herr Alfie som alltid får mej att känna bättre.

puss o hej


Kommentarer
Postat av: Linda

Kan tänka mig att det inte känns lätt att jobba när du inte mår helt bra.. Men jag tyckte att du fixade det bra när vi jobbade kvällen ihop & du var lika gullig mot patienterna som vanligt. Krya på dig!! Kram

2010-05-07 @ 22:22:02
URL: http://lindali.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0