När blir det kvällen?

så jag får lägga mej och denna jädra dan är slut. Är inte på humör idag, är ledsen, sur, grinig, förbannad och allmänt deppig. Det hela började med att jag vaknade och frös, täcket hade glidit ur påsslakan så allt täcke låg vid fötterna, när jag fick ordning på allt kom ett gult monster och la sig i ansiktet så jag knappt kunde andas.. lika bra och gå upp.. lite kaffe och en god smörgås så blir det  lite bättre tänkte jag...men det finns inget bröd för det har en viss Herre tagit-.'
åååååå....
Sen har dagen fortsatt i den stilen, nya skorna klämde, ärtor i salladen som mamma och jag köpte till lunch idag, dåligt med snus, dåligt med pengar, ont i magen, torr i mun, dåligt väder så jag kan inte greja med dom nya blommorna, ågren för jobbing under helgen, dålig hårdag och min frisör har inga tider för att klippa mej nästa vecka... Känner mej som svullen, äcklig padda.. o värst av allt.. ingen choklad.. Allt elände på en gång... Funderar på om jag ska be precious slå en stekpanna i huvudet så jag tuppar av, så när jag vaknar  till om jag har tur är det lördag och jag är glad igen. 
Tänk att du aldrig är här jag behöver dej som mest.. Precious kanske hellre åker och köper en sån än använder stekpannan.. Men på tanke på min dag går så vet man aldrig ;)

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0