Tänker på dej


Här har jag gått och klagat på hur eländigt jag tycker allting är med gallor, ont och gastroskopier. Men idag har jag fått reda på någonting som omkull kastar allting och får mej att uppskatta vad bra jag har det egentligen och att lite ont är ingenting egentligen. Vill inte gå in på några detaljer av respekt för dom drabbade men kan säga så mycket att det handlar om en oväntat dödsfall. Kan inte ens tänka tanken på vad det hemskt det skulle vara om det hände Precious nått, får ångest bara på blotta tanken så jag kan inte ens tänka mej hur dåligt du mår och hur hela din värld precis har raserats. Man känner sig såå otroligt hjälplös och då särskilt precious som inte vill nått annat att du ska må bra och vara lycklig. Han sitter här bredvid mej med tårar i ögonen och tänker på dej.

Skickar all vår kärlek och omtanke till dej älskade vän. 
Vi finns här för dej <3

puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0