Valborg

Valborgsmässoafton spenderades i v-bro hos familjen Sköld/Petterson, Niklas och Sequele var oxså där. Ocka och Jimmy  har köpt en ny gasolgrill som skulle prövas.  Hade gjort iordning pastasallad och jacksonpotatis till mej, mycket gallvänligt och flintastek så klart och blåbärspaj till efterrätt. Blev en mycket lyckad kväll tycker jag iallfall trots dåligt väder. Äsch bättre jag visar bilderna så får ni se vad trevligt det var.. !!

Här är värdinnan som gör iordning potatisgratäng. !!


Niklas, Sequele och Precious väntar på att grillen ska klar !! Synd om Precious som inte fick ta sej någon öl, jag får inte köra på dom nya tabletterna som jag har fått nu.

Grillmästarn i egen hög person


Felicia i högform =)


O Linn så klart som sov ända fram tills vi skulle äta.

Men var glad och skrattade nästan hela kvällen. Var väldigt nöjd när hon fick sitta och mysa hos Precious

Kvällen avslutades i soffan med ostbollar och Wii. Längesen jag skrattade så mycket, mycket tack vare denna mannen.

Här är en mycket trött Anna....

Nu ska jag fortsätta kolla på travet, blir inga miljoner idag heller. Men man kan inte vinna och man inte spelar.. får leva på dä..
Fortsatt trevlig helg till er alla

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej Anna :)



Kikar in här ibland! Så roligt att hitta bloggar av folk man känner till!



/ Evelina

2010-05-03 @ 17:45:16
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0