Deppigt värre



Borde döpa om bloggen egentligen för nu är allt ledsamt och eländigt.. Har precis avbokat våran weekendresa till Nürnberg, den resan som jag såg såå framemot.. träffa mathias, bo på hotell, flyga, äta god hotellfrukost, gå på julmarknaden och bara mysa.. Blir inget med dää.. blir så arg och ledsen.. Anledningen vi fick avboka är att dom på sahlgrenska kan inte säga när jag ska komma, blir en dag inlagd, sen gör dom undersökningen och sedan tillbaka till avdelningen och observeras någon dygn. o vem vet hur jag mår då, och ifall det blir några komplikationer.. nej fyy,,
ska ligga i soffan resten av dagen och bara grina och tycka synd om mej själv...

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Vicki

Tyskland finns kvar!

Nu är det viktigaste att du blir frisk!

Kraaam

2010-11-17 @ 19:59:29
Postat av: Ilknur - mamma till Ilkay

Som föregående kommentator säger jag: Tyskland finns kvar! Det är viktigare att du blir frisk och mår bra Anna. Tänker på dig. Kram <3

2010-11-18 @ 08:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0