Ediths



Det har nog knappats gått förbi någon  att jag verkligen älskar affären Ediths-för dej och ditt hem !!!
och nu känner jag att snart är dags att skämma bort mej själv igen och detta står högst upp min önskelista...



Detta väggordet vet jag att ja ska unna mej, funderar nu bara på vilken färg, röd eller vit ?
Vad tycker ni ??


Vita bokstäver i trä, God Jul


Dessa små charmiga grisarna tror jag kommer vara supercharmiga i nått juligt arrangemang..
kostar endast 3 kronor styck !!!!

Små grisar i plåt



o så klart små Tags till mina ikea-burkar i tvättstugan..älskar verkligen dessa


Vit träskylt i shabbystil - White & Color


o så klart min kärlek, Jeanne'darc living.. nytt nummer, julspecial !!!
Känner att jag behöver lite mera inspiration inför julen..

Magasinet Jeanne d’Arc Living Nr.8 2010


Jahapp, detta var önskelistan ediths, tror ja ska unna mej ett besök imorgon eller på tisdag...
Ikväll annars blir det fredagsmys med popcorn och idol..
Trevlig Helg <3

Mys o hej !!!


Kommentarer
Postat av: Vicki

Vitt! Alltid vitt! :-)

2010-11-12 @ 21:15:36
Postat av: Vicki

Vitt! Alltid vitt! :-)

2010-11-12 @ 21:15:49
Postat av: Jessica

Vad gullig du är som gör lite reklam för butiken! Det tackar jag varmast för!



Jag ska dock göra det enkelt för dig. God Jul finns endast i vitt, ska fixa bilden så man inte blir lurad att tro det finns i rött med.

Hoppas det är okej med vitt, men misstänker du hade valt det i slutändan ändå ;)



Kram!

2010-11-18 @ 23:15:28
URL: http://www.ediths.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0