=(




min ängel, bebis, älskade, min skatt Alfie har sträckt sin frambog och ska ha antiinflammatoriskt behandling i 6 dagar.. va synd om han =( och han får inte gå i trappor.. Allt detta enligt den vetrinären vi träffa idag..
Men tror ni att när vi väl kommer dit och jag har stritt mej halvt fördärvad om hur halt han är så haltar han knappt alls när han gick runt på golvet där.. o när han kom hem jodå haltade han som aldrig förr och höll upp tassen... tror ja bli knäpp på den katten..
Han ligger nu i buren i hallen och lelle signe håller han sällskap.. Hoppas han är piggare imorrn...

Imorrn blir det en tidigt tur te vc för provtagning och så äntligen ska jag försöka på att göra ett hjärta i lingonris till ytterdörren.. med STOR betoning på försöka..



Här ä min skatt !!!




Massa mys o kram =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0