Hallen II



Äntligen nu är den lilla hallen klar, åkte förbi ikea en snabb sväng ikorg och köpte nya vita korgar.
O det blev jättebra, ångrar inte dugg att vï målade om dom i vitt.. så fina !!


Här ä skohyllan !!



Ovanför skohyllan ville jag egentligen ha en lång dyna men vi får börja med tre kuddar så länge.
Älskar verkligen tygen och kuddarna är faktiskt ypperligt exempel på att allt behöver inte vara vitt för att vara shabby chic =)



o så hatthyllan






Fattar inte hur mycket grejer dä blir av bara två personer..
Jaja, idag har julen kommit till skokartongen, alla stjärnor är uppe, julgardiner och juldukar är nypålagda.. o röda lyktor står framme.. o ick att förglömma, två ljusslingor på framsidan.. Tycker det är så mysigt med alla ljus.. o
Bilder kommer imorgon..

Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Sofia B

Det blev göörbra! Nu är jag övertygad om att mitt oxå skall bli vitt :-) Roligt att se bilderna! Lycka till Anna med ingreppet på tisdag..tänker på dig och skickar STYRKEKRAMAR!

2010-11-28 @ 00:29:18
Postat av: Jessica

Vad fint det blev när ni målade om möblerna! Lite färg kan göra så mycket!

Själv är jag äntligen klar med skyltfönstren, du får spana in dem någon dag när du har tid :)

Ser du är sjuk och ska opereras, du får krya på dig. Jag ska hålla tummarna för att allt går bra! :)



Stor kram till dig!

2010-11-28 @ 09:25:57
URL: http://www.ediths.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0