HEMMA!!!



Efter en väldigt lååååååång och smärtsam vecka på avd nio är jag äntligen hemma igen förvisso bara på permis.

Ska tillbaka till avdelningen på måndag eftermiddag för förbereldser inför op tisdag.. Så nu är äntligen bokat och bestämt att det blir operation där dom ska snitta upp spfinkter oddi.. eller operation är  väll fel, det är en ERCP ja ska göra fast jag kommer att bli sövd.
Mår annars sådär, är väldigt trött...
Titta hur min  mage ser ut efter 3 dagar med spasmofensprutor !!



Så nu under helgen ska det bli jul i skokartongen, gött att få göra det nu under helgen för till veckan vet man aldrig hur man får..
Kirurgen berättade idag att det är 50 % chans att jag blir frisk, 10-15 % chans för allvarliga biverkningar som bukspottskörtelinflammation och 5 % att jag dör av undersökningen.
För försöka fokusera på 50 %...
Men iaf tillbaka te grejinga, dom flesta stjärnor och stakar är uppe. Nya julgardiner sitter upphängda i köket och vardagsrummet.
Imorrn åker alla dukar och tomtar fram =)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0