Shoppingterapi



Nu när allt är som det känner jag att vill belöna eller skämma bort mej själv lite. Lite ungefär som " här får du för att du står med alla mediciner och allt ont "
O det som gör mej allt mest glad ( förrutom min famlij förstås) är ju shabby chic.. oo min kärlek till shabby är stor =)
Så idag har jag köpt det nyaste numret av lantliv och fått massa inspiration till att pynta och pyssla inför julen..




och under helgen hittade jag denna underbara burk.. så fort jag såg den visste jag att den skulle jag bara ha !!!





Shoppingterapin fortsätter förhoppningsvis imorgen med ett besök på erikshjälpen och ediths, har bestämt att jag är tvungen o ha dom runda zinkhusen och så ska ja kolla efter siffror till adventsstaken..


Mys o hej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0