Slappt !!



Ja, här i skokartongen har det inte hänt mycket, jag har to.m gått i morgonrocken hela dagen.. !! Låg kvar i sängen till halv ett.. Men jag va vaken två gånger inatt iofs.
Har annars haft en helt ok dag, har orkat äta lite "vanlig mat " idag, som mamma snällt hade gjort.. aldrig fel med mammamat.
Det näst  bästa i dag var när Vicki kom förbi med två små tygfåglar som ja ska spraya vit och sätta i buren. Gulligt att hon tänkte på mej tycker jag.. Fast jag gick i morgonrocken när hon kom.. men men, dä va ju bara vicki ;)
Roligt och visa henne kuddfodralen ja sydde och bollat lite kring dynor. Alltid lika uppskattat tycker jag.
Precious har målat lister idag.. han ä redig han =)






På erikshjälpen sist hittade jag även hel rulle med vitt-rött rutigt band, tänkte att det vore fint och klippa långa band och knita fast i den enda ljuskronan.,. ungefär såhär fast annat band förstås




Vad tror ni? Kan väll bli rätt juligt och mysigt.. !!
Nej, nu ska jag fortsätta ligga som en pärse i soffan..
Hoppas dom från sahlgrenska ringer imorrn.. !!!

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: vicki

Klart du skulle ha dom!!!!



O mörarocken ä ju hur go som helst o mysa runt i ju =)

2010-11-21 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0