upppiggande?


Ibland räcker det inte med värmekuddar, mediciner och stora röda katter i ansiktet för att känna, ok, detta är en någorlunda bra dag.  Då får jag ta tag i det tunga gardet och det innebär i mitt fall, pepparkakor, julmust och surfa runt på inredningsbloggar och mina favorit shabby sidor.. men till mina stora förvåning hittade jag två nya favoriter på H&M Home av alla ställe..

Fastnade för detta urgulliga påslakansetet





Är väldig svag för sådana här kuddar, tycker denna stilen är väldigt snygg, det dära fransk-danska.. kan inte se mej mätt på dää..
Kanske låter fånigt men allt detta får mej att må bättre och för en litet ögonblick glömmer jag hur ont det gör och det är väldigt gött, hur en fånigt och töntigt det låter.. =)

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0