Velour



Pratade med min PAS på mag-tarm mott idag, hon frågade hur dä va mm och jag fick reda på att remissen till sahlgrenska skulle skickas, dom vill tydligen träffa mej personligen och så ska ja trappa ner på lyrican o nya prover på torsdag tror ja dä blir..
Har annars haft en helt ok dag, har varit med mamma te karlstad och hon har handlat ny häll och ugn.. o ja fick äntligen tag i ett par mysbyxor, tyvärr ingen tröja för H&M verkar inte ha en storlek över M.. =(
Men mysbyxorna är chockrosa och härligt velour... oo va ja skulle velat haft en mysig tröja..

Visst ä dom bara för härliga !!




Men fullt så roligt var dä inte och komma hem och se att min älskade bäbis alfie var halt på ena framtassen.. stackars liten, har klämt igen hela tassen efter någon tagg eller dylikt men hittar inget.. men ont har han och stödjer bara på 3 tassar,, min ängel.. !! så synd om han..
Han ligger och sover nu i sitt klätterträd..
Ä han inte bättre imorrn får jag ringa te vetrinären.. =(

Han ä hängig mitt ulliga monster <3



I övrigt vräker snön ner, stackars mina kollegor som behöver åka i detta vädret, hoppas ni kör försiktigt, snart kommer jag med er igen !!
Blir nog att tända några ljus ikväll, krypa upp i soffan förhoppningsvis med Herr Alfie och mysa med must, clementiner och pepparkaka.. !! Lite julstämning såhär ibörjan av november. !!

Puss o hej


Kommentarer
Postat av: Carro

gud va smal du har blivit !!

Hoppas du mår bättre snart..

Kram !!

2010-11-09 @ 17:23:43
Postat av: Linda

Nu måste du ha gått ner massa i vikt igen Anna..smala ben. krya på dej och " bäbisen ", dom har säkert lekt hårt idag.. kram

2010-11-09 @ 17:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0