Jag är hemma !!




Det är nu som jag ska säga till mej själv i väldigt sträng och myndig stämma, vad var dä jag sa !!
Har aldrig varit så glad över att medicinkliniken har det dåligt med platser, alla gastro platser var tagna och ligga på patienthotell o tuppa av alldeles  själv är ingen riktig hit precis..
Så summan av läkarbesöket är två veckors sjukskrivning till att börja med, får anstränga mest 30-45 minuter per dag, nya mediciner och dubbad dos av mina tidigare. Så varje morgon och kväll ska det tas 7-8 tabletter, 4 på lunch. Ska vila 1 minst efter timme efter morgonmedicinerna för motverka blodtrycksfall.
Mamma kommer hit imorgon och " passar " mej..
Fick massa förmaningar och regler och om det blir ohållbart ska jag tillbaka.
Dom har ju vägt mej varje gång jag har varit där och jag känner ju på bla på kläder och så att jag har gått ner i vikt men trodde inte att det var ca 15 kg minus sen i januari. 5-6 kg trodde jag mer på.. Ska hålla vikten nu sa doktorn, det har jag ALDRIG någonsin hört i hela mitt liv.. Gå ner i vikt får du göra när du är frisk fick jag order om.

O det viktigaste av allt, kontakt ska tas med Dr Schmitd på st görans sjukhus, han är docent och forskat i gallvägsdyskinesier enligt google iaf.
Den kontakten skulle ske imorgon och ev får jag åka dit.
Hej och hå, det börjar sjunka i litegrann allt och det ju mer det sjunker in ju jobbigare känns det,
Det blir nog ett bryt ihop och kom igen här sen under kvällen..
Ska pussa xtra mycket på dessa godingarna, känner att jag behöver dä nu



Kram


Kommentarer
Postat av: sofie

Säger det igen Anna du är stark och bryt ihop det måste man tur du har katterna familjen och maken din ;) pussar till dig !!!!

2010-10-20 @ 09:48:10
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0