Permis !!



Vilken vecka detta har varit, en vecka som avslutades med inläggning på avd 9... hej o håå...
Har permission nu över helgen, ska tillbaka på måndag kl 08.00.. Om jag inte blir sämre och inte orkar äta eller dricka då ska jag  tillbaka med en gång.
Anledning att jag fick åka hem är kirurgerna som ska bedöma mej  ä lediga under helgen och efter 5l glukosdropp är jag nog uppvätskad för att kunna fungera hemma..
Men det går så där att vara hemma, har idag ätit 4 nävar ostbågar, 2 glas cola och en liten bit av pizzan som precious åt till middag.. är inte hungrig, mår mest illa.
Det är faktiskt jobbigt att vara hemma, telefonen ringer,  katterna håller på, det är rörigt i vardagsrummet och jag orkar inte städa.. inte för det är någon höjdare att ligga på sjukhus heller... Men jag hade så ont och va så sliten att i torsdags kunde dom ha lagt mej var som helst och jag hade vart nöjd.. Även fast jag ful-grina 5 minuter efter Precious åkte hem.. =)

 Imorrn blir det kalas för Ocka..
Vi är ju egentligen kusiner men tänker och ser på båda ocka och hennes lillebror som syskon <3
Har ordnat denna perfekta presenten för henne.. !!
Kan inte fatta att hon är 27 år.. accepterat att jag är 26 år men att ocka är 27, det övergår mitt förstånd.. att vi blivit så gamla, vart har tiden tagit vägen ?? Var ju inte längesen vi gick på yngves hip hop kurs och lärde oss running man.. =)





Grattis i efterskott världens bästa Ocka !!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0