Prel Jul



Tråkig som jag har redan börjat tänka på hur det ska julpyntas här och hittade några grejer på ikea som förhoppningvis kommer att pryda skokartongen.. om det inte finns nått finare och Billigare på ullared förstås..

Detta tyget tror jag kan bli väldigt mysiga kuddar av så någon meter blir det nog att köpa o sy.

SNÖA STJÄRNA Metervara grå, vit Bredd: 150 cm Mönsterhöjd: 64 cm


Eller detta gråa kanske som heter snöa himmelsk, det kostar endast 19 kronor metern..
SNÖA HIMMELSK Metervara grå, vit Bredd: 150 cm Mönsterhöjd: 1 cm

SNÖVITA Kruka vit Längd: 35 cm Bredd: 13 cm Höjd: 10.5 cm
Denna kruka hade jag tänkt o göra adventstaken av, stora vita blockljus, mossa och siffror av zink som hänger på ljuset..

Har annars haft en jobbig dag, tål nog inte medicinera i kombination, vaknade ve halv två och fick spy och så har det fortsatt varje timme tills tio idag, men går bättre nu tack vare primperan.. Får se vad dä gör inatt..
Nu blir det massa mys med precious som förövrigt har VAF:at idag, ni vet ( vård av fru ) så söt.
Det ä ju min kväll idag med bonden o Greys..

Stor kram


Kommentarer
Postat av: Carro

Tänkte oxså göra kuddar av dom, tyget finns oxså i rött.. krya på dej.. kram

2010-10-23 @ 16:52:26
Postat av: Ulrika

Vilket supersnyggt vitt tyg med stjärnor! Var kan man köpa det?

Svar: Hej ! Jag köpte det på IKEA för två jular sen tror ja =)
Anna

2013-04-08 @ 13:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0