Puss o Hope



Känner mig lite lätt deppi, grinig och sur idag av två olika anledningar.
Vi har avbokat resan till ullared nästa helg, vågar inte chansa att åka så långt om jag blir dålig, sen är jag inte iform med att gå och trängas med hundra andra fyndjagade stölliga människor. Så det är tråkigt för jag så verkligen fram emot denna lilla roadtrip. Får åka dit över dagen istället..
Trodde i min enfald att om jag tog dessa nya medicinera till kvällen istället så kanske jag skulle sova bort dom värsta biverkningarna, så ack så fel jag fick.. vaknade imorse och var lika yr, illamående och ont.. o nej.. jag ska inte ha någon bebis..
Detta innebär då att dessa dagar som jag varit dålig är JAG som är sämre och inte mediciner som gör mej sämre. Denna insikt är fruktansvärt smärtsam och psykiskt påfrestande känner jag.
 Har i nuläget väldigt svårt att se någon ända på detta.
Men tvingade mej ändå upp imorse och följde med mamma o syster till Åmål, jysk och profab stod på tapeten..
köpte nya kuddar till mej och precious, fake dun så klart.. efter dom hemska bilderna på fåglarna vill jag iaf inte ha " äkta " duntäcke o kudde..

Sen på Profab hittade jag dessa urgulliga hjärtan. Det står PUSS och HOPE på dom..
Har placerat ut dom i några krukor i köket...
Är väldigt nöjd med dom och detta får bli dagens höjdpunkt för mej !!









Stor puss o kram !!


Kommentarer
Postat av: ocka

vi åker nån annan dag vettu..ullared finns kvar...huvudsaken e att du blir bra <3

2010-10-23 @ 20:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0