Redigt värre



Ingen doktor som ringde idag, är nog ett bra tecken för då är nog proverna finare, tolkar jag det som iaf.
Mår annars bättre idag och har haft en väldigt redig dag. Mamma o jag var på överskottsbolaget och handlade såå tråkiga saker som ack så nödvändiga som diskmedel, tvättmedel, sköljmedel, duschcreme, tops. ja ni fattar!!
Precious kom hem tidigare idag och det var så himla fint väder så vi passade på att plocka iordning på altanerna, rensade bort blommorna, tog ner utemöblerna, klippte gräset för sista gången detta året..
Känns väldigt gött att detta är gjort och mycket redigt av makarna Rooth tycker jag =)

Blev dock lite halv deppig när vi grejade.. för nu är sommaren över, det har dä varit länge iofs men ändå.. nu ä det mörka och kalla hösten och vintern framför oss med kalla morna, det ska skrapas rutor och halkiga vägar.. nej usch,  bättre med fika i solen på baksidan..

Känns  som detta inte var så länge sen



Men tydligen är dä för nu är allt inpackad i ett hörn och det ligger massa med gulröda löv på backen..
Och nu är detta som väntar




ååå va deppigt... !!
Tur att det bara är oktober och att jag har en morotskaka i ugnen.. (Leilas recept så klart..)
Får försöka intala mej själv att jag har mycket rooligt att se fram emot under hösten och vintern, ullaredsresan och Tyskland förstås.. 
Det bästa med hösten är ändå att det är mörkare och det är mysigare att kura ihop sej i soffan med massa tända ljus. Det tänker jag göra ikväll tillsammans med Precious, morotskakan och idol !! 

Mys och kram !! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0