Skingra tankarna



Om det är nått som jag riktig kan och är bäst på så är det att älta saker till dö dagar.. samma sak om om om igen.. o varje gång blir det alltid värre och skräckscenariot tar form.. Nu är det läkarbesök som sätt griller i huvudet på och om jag måste läggas in...Är ändå såpass klar och redig att jag förstår om det kommer att få mej att må bättre fortare så klart jag går med på det..
Men nu är jag så otroligt barnslig och fjantigt att jag sitter o tänker på vad  jag ska göra där på avd 9 som jag antar att det blir.. sitta o lyssna när KOL pat hostar och hostar,  men dä ä ja ju van från jobbet... ;)
dela rum med någon stackare med ulcerös kolit eller med pleuradrän.. ja ni hör min inre drama queen är inte nådig..  o det värsta med allt är om jag inte behöver läggas in kommer jag sitta här o i soffan och älta varför jag alltid ska älta allting  !!


Har försökt o skingra tankarna med att stryka o sätta upp nya gardinera i vardagsrummet, det blev gråa alvina som jag köpte på ikea under helgen.. Dom är finare än vad bilden visar.. Tänkte jag skulle köpa vita hissgardiner på ullared och sätta i dom tre fönstrena med dessa över. Tror det kommer att se mera ombonat ut..

ALVINE TRÅD Gardinpar grå, vit Längd: 250 cm Bredd: 145 cm Vikt: 0.80 kg

Nej, det är väl bäst och hoppa in i duschen och göra sej iordning..
Bästa precious har tagit ledig från jobbet och följer med..

Mys o kram !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0