Trollis !!

Vilken supermysig dag vi hade igår, vilka fina shabby affärer  dom har dä, de ena finare än den andra.. Ville aldrig gå där ifrån.
Här ä den första affären som vi besökte, Gräddelin..
Hade fullt med massa vita, slitna underbara saker... till bra priser, dä ä viktig och tillägga..
Jag blev sjuk bara att titta på utansidan av affären..
En dröm för alla shabby fans tycker jag !!









Efter detta himmelriket blev ännu bättre då vi gick till affären La Villa och där möttes vi av världens trevligaste tjej som hade affären, åå va mycket fint dom hade där, nästan så jag fick ett psykbryt o handla allt.. Hon visa mej sååå mycket fint, o du måste se på denna o denna är underbar.. ja ville aldrig gå därifrån.. o där hittade jag min älskade klocka, som jag har letat o bjutt på tradera..
hittade den i lila först o då sa hon i affären, jag tror du kommer att gilla den mera.. o där var den..!!

Underbar klocka i lantlig stil från miljögården...



Jag har en burk i köket oxså från miljögården som jag älskar och hon hade massa annat i den serien och visa mej allt hon hade, så var tvungen o säga att hon inte fick visa mej mer för ja börja bli svim.. =)
Men köpte iaf denna urna som jag hade tänkt o ha massa köksredskap i..



Dom hade så ootroligt bra priser i denna affären som jag kunde inte motstå denna vita krona, 99 kronor bara..!!
Tålamod ä inget som jag är uttrustad med så allt jag köpte åkte upp sent igår kväll, stackars precious

Här ä kronan.. ska leta efter ny hjärtan på tråd, tror det skulle vara snyggare än ljuset som sätte där igår
Eller vad tror ni ?




Köksfönstret !!





 O detta lilla gulliga hjärta åkte oxså med !




Här ä klocka uppe på väggen o den ä sned jag vet.. men stackars precious orkade inte spika nytt mitt i natten ;)




Efter stan blev dä Överby med besök på sedvanliga gina tricot, H&M, sisters o bellbox där nytt schampoo fick följa med hem.. !!  Var sååå nöjd med allt igår kväll o Trollhättan kommer få ett nytt besök av mej då vid jul, kan bara tänka mej va mysig dä ska vara dåå !!

Fick ett väldigt bra tips från Ylva igår om landvetter airport hotel som ligger 200 m från flygplatsen.. Perfekt !!
Vi får ju åka mitt i natten när vi ska till tyskland eftersom flyget går 06.50
Men nu ä jag o Precious inbokad där i ett dubbelrum i lantlig stil ! Kan ju inte bli bättre..
Så det blir supé på torsdag kväll o hotellfrukost innan flyget går på fredag..
Så vi åker redan på torsdag o kommer hem sent på söndagkväll.. ska bli så kul

så här ser rummet ut !!


svit svensk 2


Nu väntar 4 dagars jobbing för mej, hoppas på fina dagar !!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0