Ledig dag


Har idag varit ledig och det var väldigt gött och få sova imorse och inte vakna kl 5 av ett hemsk alarmklocka.
Har bara slappat hela dan egentligen förrutom när jag vek två tvättkorgar med tvätt.. usch va trååkigt...
Men jag är glad över jag tog mej i kragen idag och tog med syster yster till badhuset som jag hade tänkt mej.. ca 30 minuter simmande vi och sen bastu! Det är belöningen dää..
Nästa gång tar vi med mamma!!




Passa på att peela mej och packa in håret..att bada bastu är allt någon som jag lärt mej tycka om med åren..
Måste tipsa er om himla bra peeling till budgetpris !!

nämligen den här, lagom med korn som river och luktar väldigt gött..

Är annars inne i en kreativ downperiod, har helt tappat lusten till att greja o dona.. tänker att det ska jag göra men det rinner ut i sanden bara. Detta med det nya livet tar all min tid och tankeverksamhet just nu. Kalorier, mat och fetthalt verkar vara det enda som jag kan tänka på just nu.. ska försöka skärpa till mej snart och göra framsidan på skokartongen höstfin.. de behövs verkligen nu.. !!
Te helgen är det jobbing för hela slanten, kaka helg...men hade tänkt att det skulle bli en tur te v-bro på lördag på kräftskiva, får se vad dom säger.. !!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0