Redigt värre



Haaha, jag är bättre i mitt öra idag, följde ylvas tips och örat är bättre. Exakt vad jag gjorde tänker jag inte berätta men det har att göra med vitlök och gasbinda, resten får ni lista ut själva ;D
Kan ju oxså ha att göra med att jag tagit smärtis regelbundet men jag tror ändå att de ä vitlöken !!
Tror att det är förkylning som ä på gång, har nyst idag men får vänta och se.

Hade dä väldigt trevlig idag, va i vbro för tacomys med ocka o ongarna med precious o jimmy var på bio i karlstad.






Felicia var i högform och greja nästan hela kvällen lång, det skulle målas, grejas med hår o kollas på bananer  i pyjamas. Hej o håå.. !!  



Lilla Linn var oxså på gott humör stora delar av kvällen  ! =)




Har annars idag varit redigare än redigast, städat och plockat iordning, gjort matlådor till mej o precious, korv stroganoff o köttbullarna från igår blev köttbullar m tomatsås o pasta.
Är inte lika illamående nu som tur är,  tacka gud för primperan. Har tänkt att börja jobba imorgon nu så denna förkylningen får att lugna ner sej men även denna gång har väll doktorn rätt, vet om att jag är extremt infektionskänslig o ska ta det lugnt.
Lyxade till mej idag och har gjort hårinpackning, peelat o smörjt in mej med acos bad o duscholja. Har ni inte provat det, åk direkt till apoteket imorrn, finns inget bättre för torrna ben o armbågar.
Tänkte jag skulle övertala syster yster så hon får noppa lite ögonbryn oxså.
Men det redigaste som jag ska göra idag ska jag åka iväg o göra nu

Nämligen RÖSTA ! i alla tre valen, riksdag, kommun o landsting.
Då har man iaf försökt o påverka så iväg o rösta idag Nu !

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0