Uppdatering !!

Jo, jag lever allt men det har varit mycket dom senaste dagarna med jobbing, prover och ev  tappning hit och dit  så bloggen har hamnat sist.. men nu såå har det lugnat ner sej förhoppningsvis..
Här i skokartongen är det fullt fart, Alfie och lilla Signe har verkligen hittat varandra och leker och busar hela dagarna och nätterna tyvärr... Roligt för Alfie att han får lite mera stimulans.. =)
Syster Yster har tagit så fina kort på Signe.. här ä några smakprov..






Fast denna bild har jag tagit på våran älskade skrutta..




Har haft några väldigt bra och lugna dagar på jobbet och det gör väldigt mycket när man gör en långvecka att man får några lugna dagar. Men ändå jag är väldigt trött när jag kommer hem.. o idag gjorde precious mat för jag var såå himla slut.. låg i soffan och bara slappa..
Efter maten blev det promenad med mamma och hundarna. Gick till källarbacken och där var det så himla fint.
Det var verkligen gött och få komma ut få lite luft och inte bara torr sjukhus luft...
När det har varit mycket omkring mej är det väldigt avslappande att få  höra saker om personer kring mej, vad den har hört eller gjort. Det får mej att släppa tankarna på allt annat och det behöver verkligen ett älterska som jag..

Källarbackens badplats, ligger ca 1 km från oss..  




Mamma och hundarna



Så tanken och planen för kvällen är soffläge, mys och bara slappa..
Så här ser ut i soffan just nu

Här ligger vi



o längre ner ligger Alfie o Signe




Imorrn är jag ledig och då blir ev en tur till badhuset och krokstad för att plocka rönnbär!!

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0