veckouppdatering



Det har verkligen varit dålig uppdatering på bloggen, det har varit en väldigt jobbig vecka men rolig oxså.
Allt brakade lös på onsdag eftermiddagen kl 18.20, jag vet tiden exakt för jag höll på att signera att ett kaliumdropp hade gått in. En fruktansvärd huggande smärta började hö sida och gick ut i skulderbladet, det gjorde så ont att det svartnade för ögona. Efter övertalning av arbetskamrater och en samtal till min kära mamma gick jag med tunga steg till akuten där ett sköterska väntade med stickvagnen. Det visade sej att mitt blodvärde var nästan 200 g/l, normalt blodvärde är mellan 120-140 g/l. Det blev tappning av två blodpåsar och två smärtstillande sprutor innan smärtan började lana av och jag orkade mej av britsen.
Så nu under helgen har det molt och värkt så imorgon blir det provtagningen och på onsdag läkarbesök, sjukskrivning till på onsdag och strikt ordination att ta det lugnt.

Men nu till det roliga, mamma o ingalills 50 årsdag i lördags. Jag och syster hade planerat en förmiddag i glamourens tecken för mamma o ingalill. Vi kidnappade dom på lördag förmiddagen och inledde dagen med frukost på hotellet, sen hem till ingalill o stefan för champagne brunch. Sen fick mamma åka till boys and girls o fixa till sej, hon var jättefin. På kvällen blev det stort kalas med hela släkten, var väldigt roligt.

Här ä bildbevisen !!!


Mamma o ingalill bjöd på buffé, massa plockmat, var väldigt gött o först i kön som vanligt mormor
=)



Lillasyster o kevin








Världens bästa Ocka o Mormor igen








En överfriskad precious som fick världens skrattanfall i bilen hem och den ä jag gift mä ;)




Släktens buggande partydrottning som tråkigt nog var chaufför..




Kusinbarn Ellen som mycket snällt skulle låta mej sova i hennes säng men ångrade sej sen och försökte kväva mej en kudde.. ;)





En mindre smickrande bild av makarna Rooth men man får väll bjuda på sej själv lite.. !!





o såklart världens finaste o bästa 50 åringar !! <3




Puss o hej


Kommentarer
Postat av: ingalill

Tack Anna, du är allt påhittig du , men kul hade vi

puss moster

2010-09-13 @ 14:47:17
Postat av: sofie

Finaste bloggen får såklart finaste priset :)

-BEAUTIFUL BLOGGER AWARD!kika in på min sida för att läsa vad det innebär Kramar till er!!

2010-09-14 @ 14:46:22
URL: http://www.soffansofie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0