PÅSK



Då var det skärtorsdag idag och jag har bara ett natt kvar att jobba innan jag får hela två dagars påskledigt =)
Har egentliga inga speciella påsktraditioner utan jag antar att det blir mat hos mamma på påskafton. ?? ;)
Brukar heller inte dekorera och pynta särskilt mycket inför påsken som inför jul men lite har jag gjort..
Så här ser påsken ut i Skokartongen i år =)

Som vanligt är det påskliljor och ägg  i den stora krukan i köket





Ytterligare några ägg i kupan på matsalsbordet



Men det ä nog på framsidan som det är mest påskpyntat med påskriset, mer påsklijor o glad påsk hjärtat !







Så, det var vårat påskpynt =)
Önskar er alla underbara bloggläsare en Glad Påsk <3
KRAM


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ni har det fint tycker jag...

2011-04-21 @ 16:07:43
URL: http://hobbykallaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0