Påskdagen




Så var denna dagen snart slut och vi har varit i farten hela dagen och det är precis nu som jag har slagit mej ner i soffan..
På förmiddagen var Precious och jag himla duktiga och grejade i trädgårn, klippte rosor och häcken, o ja var extra redig och oljade in framsidan på altanen..



Visst ä ja duktig ;)



Efter denna grejning så åkte vi upp till Rotvik och grillade korv

Mamma o Precious <3



och jag passade på o få lite sol på näsan =)



Vicki, Monika o Mikael o deras barn, mina kusinbarn var oxså där och tror ni inte att dom ungarna badade.. !!
Himla modigt, jag skulle inte våga, tycker första maj ä tidigt !!



Mamma o Mormor va oxså med..



Mamma hade hundarna med så dom fick springa lite



Nu ä snart påskledighet över för min del, jobbar kvällen imorrn. Har en mastig arbetsvecka framför mej, jobbat 6 dagar av 7. Så nu håller jag tummarna att oddin är snäll o beskedlig.. !!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0