Vill ha



Nu när det gick så bra hos viktis och jag har snart jobbat två nätter o dom ska sticka mej i armen imorrn..Då tycker jag att jag är värd nått xtra, ska unna mej nått.. Detta har ja bestämt idag och för mej betyder ju detta nått shabby.. o jag har några saker som om jag hade obegränsat med pengar hade köpt med en gång utan att blinka..
Men nu får jag gå o sukta efter dom istället men nått av detta ska unna mej, sjävklart är alla saker från världens bästa Ediths.. !!


Denna tekoppen har jag tittat på varenda gång jag har varit där, tycker den ä helt ljuvlig men vet inte riktigt vart jag ska ha den bara =(



Sen är min favorit, den rosa lilla vispskålen



eller dom här ljuskopparna i fattigmanssilver



Kanske ett nytt doftljus som doftar kakor !!




Kanske en ny rosa kanna ??



Sååå.. vad tycker ni jag ska unna mej?? lutar åt vispskålen..
Förresten, Ediths har en tävling på sin blogg, Ett doftljus står på spel..
Kolla in här för att vara med o tävla
http://hosediths.blogspot.com/

KRAM


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag måste bara säga att din blogg är riktigt fin och inspirerande!

2011-04-05 @ 18:21:56
URL: http://carolineanderssonfoto.blogg.se/
Postat av: Fia

Den översta tekoppen (?) var tokfin, tänk vad den kan användas till mycket!

2011-04-06 @ 09:45:41
URL: http://pennybridger.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0