Alva



Läste en artikel i tidningen Drömhem och Trädgård där dom siade om vad som skulle bli nästa "innegrej " efter shabby chic och kom väll fram till att stilen antagligen kommer att gå ifrån det mer romantiska för mera stål, vintage, rostigt, brunt och orientaliskt stil
Det tåls att sägas igen att  det lantliga ä ingen inredningsstil utan mer en livsstil och jag ä hellre " omodern " för här kommer det aldrig att  komma in  en rostig burk eller brun buddha..

Är därför väldigt nöjd över att jag spraymålade dom höga brunaktga krukorna vita. Dom blev så bra och dom passade in perfekt in i sovrumsfönstret.







För en vecka sen blev jag och Precious gudföräldrar för tredje gången till en liten tjej som fått namnet Alva.
Vi va och hälsade på henne, hennes föräldrar och storasystrar nu i eftermiddags.
Alvas storasystrar Felicia och Linn ä vi oxså gudföräldrar till

Här ä jag o lilla Alva =)



Så synd att lilla Linn inte vill vara med på detta kortet :/
Men här ä jag o precious, Felicia o Alva =)



Men här lyckades jag få med godingen Linn när hon håller Alva !



Nu ska precious och jag mysa o kolla på film och efter det så tänkte jag om orken finns surfa runt och besöka alla er som kommenterat och mina andra blogg godingar som jag inte har besökt på mer än 1 vecka snart =( Får hoppas att dom fortfarande kommer ihåg en :/
Sen imorron blir det en tur till Bergvik med mamma o syskon, ska bli så kul med lite shoppingterapi :D

KRAMAR till er alla !!!


Kommentarer
Postat av: jessica

lilla alva?...det ser ut som det är en redig tjej. stor, typ!

2011-08-19 @ 20:14:30
Postat av: Therése

Blev det en liten Alva! =) Fråga Vicki vad hon skulle heta men hon visste inte då.

2011-08-19 @ 20:42:19
Postat av: Isabelle

Så fint det blev i fönstret! :)



Kram!

2011-08-20 @ 20:28:28
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0