Fönstret



När jag har legat här i soffan har jag funderat mycket på vad och vart jag ska ha det stora fönstret..
Det har blivit så fint, så här såg det ju innan vi börja greja med det



och nu ä det så här vitt och fint =)





Vad jag funderar på är vart jag ska ha det ? Som det är nu står det bredvid tvbänken och det skulle vara gulligt med olika saker som hänger i fönstret som hjärtat som jag fick av goa Elin på posten =)



eller om jag ska hänga upp det på fondväggen ?  Men jag vet inte, för som de ä nu ä fondväggen tom och funderar på om fönstret skulle se litet ut..
hmmm..



Vad tycker ni kära bloggläsare, väggen eller inte?

Mår förresten bättre idag =)

KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Cecilias kreativa sida

Hej! Visst är det fint med fönster! Jag håller också på att måla ett gammalt fönster. Vet inte riktigt var jag ska ha det, men jag tror att det får stå på byrån i hallen. Man får flytta om och känna efter!

Kram Cecilia

Postat av: Therése

Jag tycker nog ståendes på golvet...kan som du säger kanske se för pluttigt ut på väggen. Jag har också en hel vägg som jag inte vet vad jag ska hitta på med....jobbigt! ;)

2011-08-07 @ 19:38:44
URL: http://grejsaker.blogspot.com/
Postat av: Emmasc

Tycker du ska hänga det i mitten på väggen och ha två vita ljusstakar breve, en på varje sida :)

2011-08-07 @ 20:04:12
URL: http://emmasc.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag röstar för golvet! :)

2011-08-07 @ 20:42:04
URL: http://hosediths.blogspot.com
Postat av: vicki

Golv :-)

Vårt gjorde ni av de andra fönstret? Skulle ta med ett idag....

Postat av: vicki

Ja skulle nog förresten sätt upp ett par hyllor ovanför soffan o sen fönstret breve....

Postat av: Isabelle

Jag tycker att det är jättefint att ha det stående som du har nu :)



Ha en bra dag, kram!

2011-08-08 @ 08:38:00
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
.................................................

RSS 2.0